Menu

PUBG Mobile Çin Versiyonu Son Sürüm

Lightspeed tarafından geliştirilen PUBG Mobile oyununun Çin sürümünü aşağıdaki linkten Android ve iOS cihazlarınıza indirebilirsiniz. Çin versiyonunun global sürümden birçok farkı olabiliyor. En belirgin farklılıklar, en yeni özelliklerin önce PUBG Mobile Çin versiyonuna gelmesidir. En yeni özellikleri ilk olarak deneyimlemek isteyenler Çin sürümünü kurabilirler. Ancak bilinmesi gereken şudur ki, Çin versiyonunda Avrupa sunucuları olmadığı için Ping seviyesi oldukça fazladır. Bu da oyunda lag oluşmalarına ve gecikmelere neden olmaktadır.

En Son Çin Versiyonu Video İncelemesi

 

▶ Download ANDROID, iOS: TIKLA

22 comments

  1. Berkay dedi ki:

    Abi timi pubg yi nasıl indircez lütfen yardımcı ol

  2. SASS dedi ki:

    NERFEN İNDİRCEZ

    • BABABOHO1453 dedi ki:

      Kardeşim ersin ağının videosunun altinda bir link vear. Ona tıkla.sonra pubg ile ilgili bir resim göreceksin orda cihaza kaydetmek için bir ikon var onatikladiginda bir tane kırmızı bir tane yeşil tuş çıkıyor. Yeşile basıyorsun ve altta bir tane yazı gelecek oradan indire basıyorsun o in ndiriyor sonra gidip kuruyorsun .gerisini bilmiyom:)

    • furkan dedi ki:

      kör kör

  3. Acuna oyunda dedi ki:

    Yuklenmiyo indirme işlemi duraklatıldı diyo ne yapabilirs

  4. Mehmet Bülbül dedi ki:

    Abi bu kaç gb?

  5. Samed dedi ki:

    YUKLENDI AMA PAKET AYRISTIRMA SORUNU VAR YARDIM

  6. KemalWinneR dedi ki:

    PUBG Mobile ☑️

  7. Berke dedi ki:

    ABI paket ayrıştırma sorunu yardim

  8. Melih duman dedi ki:

    Abi yüklenmedi diyor ne yapmalıyım ?

  9. Mucahit dedi ki:

    Normal pubg ile ayni anda kullanilabiliyor demi otekini kaldirmaya gerek yok yoksa bosa indirmeyim

  10. Mucahit dedi ki:

    Vay arkadas cin versyonunda donma yok varya bilerek duzetmiyorlarlar bence

  11. Enes dedi ki:

    Ersin çakıdan geliyoruz

  12. penah dedi ki:

    abi kuladğn emletör ismini versene

4 Pings/Trackbacks for "PUBG Mobile Çin Versiyonu Son Sürüm"

Bir cevap yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

En Popüler Video

Haberlere Çıktım - Üzüldüm

Youtube Kanal Şarkımız

Ersin Çakı Türkçe Rap Şarkısı