Menu

Tencent Android Emulator PC – Mobile PUBG

Mobil PUBG oyununun Dağıtıcı Firması Olan Tencent Firması, Mobile PUBG ile yüzde yüz uyumlu Android PC emülatörü yaptı. Bunu sizlere taktim etmek istiyorum. İndirme Linki aşağıdaki gibidir.

Emülatör ile bilmeniz gereken herşeyi videoda anlattım. Klavye ayarlarını videoyu izleyereköğrenebilirsiniz.

İnceleme Videosu

 

▶ Download/İndir: TIKLA

139 comments

  1. kerem dedi ki:

    abi indiriyorum çince bir şey yazıyor

  2. kerem dedi ki:

    abiiiii cevap verir misin

  3. Muhammet dedi ki:

    Abi beni ara nolur tlfn 05531260390

  4. mustafa dedi ki:

    Abi bir şe ysoracağım şimdi momo da bene ls yüklü indirme yapmadan onu tencente atablilri miyiz

  5. can dedi ki:

    abi kodu okutmadan ol muyormu

  6. Baran Bergin dedi ki:

    Abicim Ben QQ hesap kuruyorum am giriyorum acilmiyor Wechate basiyorum onda da degisik yazilar cikiyor ama ben QQ hesap acamadim giremitorum ne oluur vediosunu cek yada bana bisyler soylesen olurmu?

    • mehmet dedi ki:

      dostum oyun bETA sürüm olduğu için sayılı kullanıcı kabul ediyor. ve kullanıcı yeterli sayıya ulaştığı için iki giriş yöntemide çalışmıyor. o uyarı yazısında aynen bu şekilde yazıyor.

  7. Kadir Altuntaş dedi ki:

    ABİ BENDE AYARLARI KENDISI YAPMIYO AYARLARI BIZMI YAPCAZ

  8. umar dedi ki:

    how can i make it lag free. sometimes it stucks for a second or 2

  9. Yiğit dedi ki:

    3GB falan yazıyor gerisi çince neyin hatası bu? 3gb RAM’mi lazım?

  10. Emre dedi ki:

    Emulatorde oyuna tıkladıktan sonra f1 e basınca kapatıyor tuş göstermeyi. Ama bende tuşlar atamamış geliyor. Sende sen ayarladın heralde. Ben bütün tuşları yaptım ama sağ tarafta kalan zıplama, scope açma gibi şeylere tuş atayamıyorum. Tuş atama sekmesi önüne geliyor oranın. Bunun çözümü varmıdır? (timi versiyonu.)

    • Yusuf dedi ki:

      Pencere modunu ful ekran’a çevir , boşlukta bir yere tuş ata ve onları tutarak sürükle oraya.

  11. Berat Selim Pekşen dedi ki:

    efso xp hatası bildiğin
    http://s7.dosya.tc/server3/a7ftzn/Ekran_Alintisi.PNG.html

  12. fikret dedi ki:

    ersin abi ben indirdim ama o mavi yer yok napıcam abi

  13. serkan dedi ki:

    abi çince öne yazı çıkıyor neden abi

  14. Evren Kasap dedi ki:

    türkçe yapamıyozmju

  15. PUBG CANDIR dedi ki:

    abi lütfen vidosunu çek abi hata verio grafik kartınızı günvelleyin yazıo güncelledim olmadı yardım et

  16. YUSUF MEYDAN dedi ki:

    reis ben kodu okutuyorum okuttuktan sonra bi uyarı çıkıyor basıyorum ana ekran geliyor ondan sonra bidaha basıyorum yine kod okutturuyor baştan yapınca yine aynı bi yardım et ya

  17. FURKAN ADMIRALS dedi ki:

    KARDEŞİM AYNISI BENDEDE OLUYOR OKUTUYORUM BI YAZI GELIYOR TIKLIYORUM YINE ANA SAYFAYA GELIYOR YINE OKUTUYORUM YINE AYNI ŞEY DEĞİŞEN BİŞEY YOK YAAWWEĞER BİŞEY BULDUYSEN BANADA HABER VER KARDEŞİM

  18. Kullanıcı dedi ki:

    Ersin kardeş iyi güzel diyorsun bilgilendirmeden dolayı teşekkür ederim fakat oyunu emülatör içinden indiremiyorum bir türlü. Yani oyun çıkıyor geliyor iniyor açıyorum QQ üyeliği alıp girdim vs ama herşey Çince be hatası aldığımızı da idrak edemiyoruz. Dışarıdan apk indirip kuruyorum bu defa da güncelleme dosyalarını çekmiyor muhtemelen nox player de olduğu gibi android bir sistem olarak görmüyor aynı problem onda da olmuştu. Şu işi sıfırdan bir video çekerek anlatsan da biz de yararlansak sana zahmet

  19. Pubg dedi ki:

    Kurulmuyor program. Çince bir hata veriyor kurarken yüklenmiyor program

  20. alperen dedi ki:

    hata veriyo

  21. BatuhaN dedi ki:

    Abi Ben Sadece WeChat Kod taklıyom tel var ama sım yok nasıl yapıcma kod yerı olmsa cok süperdi eline saglık

  22. Murat dedi ki:

    Güzel anlatmışsın emeğine sağlık. Ama ekrandaki tuşlar gözüktükten sonra o kadar güzel olacağını sanmıyorum.

  23. murat dedi ki:

    dayıcım hafıza izin veremiyorum. çince olduğu için bulamıyorum da. onun yeri lazım bana

  24. EfSaNe dedi ki:

    Bunun ingilizcesi falan yok mu?

  25. AhmetCan dedi ki:

    Ya Kayıt Dolmuş Nası Halletcez WeChatle Okutuyom Kodu Çince Öle Şeyler Yzıyo

  26. 12AS12 dedi ki:

    Bir kere de Türkçe olsun 😀

  27. Semih Saykolu dedi ki:

    opaklık ayarı var oradan iniyor
    alt tarafta %100 olarak gözüküyor opaklık 0 yap saydam olup gözükmüyor.

  28. Dingosi dedi ki:

    Oyuna giriş yaparken Kabul etmıyor QQ ve WeChat i bu sorunu çözebilen varmı ?

  29. Can this emulator work on mac

  30. Arda Akgül dedi ki:

    Abi önceden bunun gibi bir video çekmiştin. O da Tencent’in di Bir Fark var mı? Lütfen Cevap Yaz Abi

  31. ÖNEMLİ SORU!!!!!!!! dedi ki:

    Beyler 2gb ram’le benim telefonda 2gb ram var ve çok az kasıyor ve rahatlıkla oynayabiliyorum pc bunun çoğunluğunu karşılar herhalde PC’ de 2gb ram’le oynayabilirmiyim size zahmet bi sorumu cevaplarmısınız

  32. Eyvallah aga 70 liralık oyuna eş değer bir program ayarlamışlar.Pc versiyon Pubgden farkı yok desem yeridir.

  33. emirhantecer dedi ki:

    abi bende indirdi ama açılmadı neden

  34. emre dedi ki:

    oyunu indiriyorum kuruyorum installing kısmında takılı kalıyor silip tekrar yükledim işe yaramadı yardım edermisinz

  35. ABİ YARDIM ET dedi ki:

    ABİ BEN DÜN YÜKLEDİM OYNADIM SENİN VERDİĞİN LİNKTEN GAYET GÜZELDİ AMA ŞUAN AÇILMIYOR ! TENCENT GAMES EKRANI GELDİKTEN SONRA KENDİLİĞİNDEN KAPANIYOR ! NE YAPACAĞIMI LÜTFEN SÖYLE ABİ YAA BİLGİSAYARDAN DAHA KOLAY OYNANIYO

  36. playerrrrrrr dedi ki:

    oyun ekranı bembeyaz düzelmiyor napabilirim

  37. slamamcan dedi ki:

    Emulatoru indirdim fakat klavye tusları olmadı

  38. aydın dedi ki:

    programı kurdum oyun acılıyor ama her yer beyaz ekran

    arka plan oynatmıyor grafıkler tam gelmıyor neden basına gelen warmı

  39. serdar dedi ki:

    Wechat ve QQ ile denedim pubg mobile açılıyor fakat çince versiyonu açılmıyor…

  40. Osman dedi ki:

    ustam benim pc kasıyor neden olur aceba 5 gb ram var ama kasıyor 1050 ti var kasıyor neyden kaynaklanıyordur

  41. rtra dedi ki:

    guncelleme geldi nası guncelliycez

  42. sas dedi ki:

    güncelleme ne zaman gelecek

  43. Esref111 dedi ki:

    Merhaba i5 işlemci 8gb ram laptopta fps ve kasma sorunu yaşıyorum bunun bir çözümü yokmu bildiğim her yolu denedim

    • yiğit dedi ki:

      cpu nu düşürmeyi dene onun için ara kısmına görev yöneticisi yaz yada youtube ye cpu düşürme felan yaz

  44. aaaa dedi ki:

    indırıyorm 3 gb ram fln yazıyo yüklemıyo oyuju

  45. asdasd dedi ki:

    ekran siyah beyaz degişik bir şey oldu neden

  46. Muhammed dedi ki:

    Abi My Games yazan yerde oyunlar gelmior sadece siyah ekran

    Çözümünü bilen varsa yazabilirmi?

  47. halil dedi ki:

    abi bende % 25 te kalıyo ne yapmalıyım sonra sürücünüzü güncelleyin diyor nolur acil cevap pc ram :2gb
    acil yardım ederseniz mutlu olurum

  48. halil dedi ki:

    pardon 3 gb ram var

  49. mehmet dedi ki:

    Of Abi Ya 3 gb ram yok diye oynanmıyor lanet olsun 🙂 Beleş Bi oyun oynayam dedim o da ramdan kaybettim ya

  50. Oğuzhan dedi ki:

    Kardeşim bu % 98 de kalıyor sıkıntı nedir ya .

  51. ÖMER dedi ki:

    Oyunu indirdim giriş yaptım fakat kazandıgım maçların kadememi hiç yükseltmiyor telefondaki hesapla girdim bu arada

  52. kamil dedi ki:

    vicet nedir

  53. dogukan dedi ki:

    oyunu indiriyorum start düğmesi geliyor basıyorum bişey cıkmıyor

  54. Jssjsjsjj dedi ki:

    I7 7500 u 3.7 ghz nvidia george 940 mx4gb ekran kartı var 12 gb ram en yüksek ayari oynarim demi

  55. FeridAze dedi ki:

    yardm edin pls bende 100% de kaliyo napiyim ?

  56. ARTİST ADAM dedi ki:

    çok guzel ya oyun herkese tavsiye ederim bunların yanında mobil pugb çakmaları küçücük kalır

  57. kartal766 dedi ki:

    kardeşim bende kasıyor sebebi ne acaba

  58. ilhan dedi ki:

    abi motor çalışmıyor hayası veriyo 4 gb ram 2 gb eran kartı var amd ekran kartım kaldırması lazım gta 5 i kaldırıyo bu oyunu açmıyor yav deliricem

  59. Dogukan dedi ki:

    Abi bende recent games fotosu cıkıyo orda kalıyo oyun açılmıyo

  60. özgür dağcı dedi ki:

    oyunu indirdim %98 de kalıyor açılmıyor. keşke yardım edebilseniz.

    • çö45 dedi ki:

      aynısı bende ne yapabılırız sonra grı oluyor degılmı buyultunce sonrada sıyah bılmıyom ne yapacam

  61. Feridun dedi ki:

    Start Yazıyo Basıyorum Ekran Gidiyo Bişey Gelmiyo:.:( jsnfdhb

  62. Ahmet dedi ki:

    Abi Beyaz Ekra Geliyo Ya.

  63. KinngAdam dedi ki:

    abi pubga giriyorum failed to start gaming bdy hatası çıkıyo bunu hatayı nasıl çözebiliriz

  64. EBK EKMEK ARASI OYUNLAR dedi ki:

    arkadaşlar benimde pubg girince her şey beyaz gözukuyo bir çozumu varmı

  65. ANONİM dedi ki:

    OYUNU AÇAMAYANLAR İÇİN:

    Bilgisayarım ÖZELLİKLERe giriyoruz
    Sol alt köşede PERFORMANS BİLGİLERİ VE ARAÇLARına tıkla
    Sol köşede GÖRSEL EFEKTLERİ AYARLAya tıkla
    Açılan pencereden GELİŞMİŞe tıkla
    Sonra da sağ altta DEĞİŞTİRe tıkla
    yukarıdaki tik işaretini kaldırıp (tüm sürücülerde…)
    aşağıdan ÖZEL BOYUT deyip değerleri 2 GB RAM İSE 4096 küçük büyük boyuta da aynısını yazın
    RAM 1 GB İSE 2096 yazıp uygulayın.

    BİR TEŞEKKÜRÜ ÇOK GÖRMEYİN ARKADAŞLAR 🙂

  66. Tarık dedi ki:

    abi bnm bilgisayarımda emülatörden girince çok kasma sorunu oluyor yardımcı olur musun acaba?
    pc özellikleri:4GB Ram 2GB Ekran Kartı ve Çift çekirdekli pc abi
    ama kasma sorunu çok sık oluyor

  67. painter dedi ki:

    tab tuşunun üstündeki tuş mauseyi etkin eder mikrofon aç kapa yapabilir fallov infallov yapabilirsiniz 🙂

  68. enes akkuş dedi ki:

    abi adamsın be oldu adamın dibisin

  69. LanetOlsun2GbRam dedi ki:

    Off abi ya 2 gb ram’le olmuyomuş 🙁

  70. LanetOlsun2GbRam dedi ki:

    Off abi ya 2 gb ram’le olmuyomuş

  71. LanetOlsun2GbRam dedi ki:

    Off abi ya 2 gb ram le olmuyomuş 🙁

  72. LanetOlsun2GbRam dedi ki:

    Off abi ya 2 gb ramle olmuyomusss

  73. AHMET dedi ki:

    windows xp olurmu

  74. çö45 dedi ki:

    benım 98 de kalıyor sonra grı oluyor sonra sıyah kalıyor orda ve pc de 4 gb ram ı5 ıslemcı

  75. çö45 dedi ki:

    beyler wındows 10 gırıs yapa mıyorum yardım 98 de kalıyor sonra grı oluyor sonra sıyah oluyor

  76. gerekyokani dedi ki:

    yapamayanlar pc nası kullanılır öğrensinler

  77. gerekyokani dedi ki:

    slkler bişi yapamıyonuz

  78. gerekyokani dedi ki:

    feridun krdş pc kullanmayı bilirsn yaprsn

  79. atilla dedi ki:

    abi güncelleme istiyor güncelleme nasıl yapacağız

  80. berk dedi ki:

    ben indir e tıklıyom site yanıt vermıyo

  81. emirhan dedi ki:

    2 gb ram 1 gb ekran kartında oynayabilirmiyim

  82. veysel dedi ki:

    intel core i3 3.60 ghz
    ram:4gb
    ekran kartı: intel hd graphics 4400 2gb
    windows 10
    kaldırıyomu abi

  83. tolga dedi ki:

    installing de kaldı 1 saat oldu bi gelişme yok ne yapmam lazım

  84. Ahmet dedi ki:

    installing de durdu reis napcaz ?

  85. rooooaaar dedi ki:

    abi bende oyun inmiyor indir diyorum diğer site açılmıyor?

  86. Mehmet emin adaş dedi ki:

    Abi oyunda diğer kullanıcıların sesi geliyor ama benim sesim gitmiyor, ywrdımcu olurmusun acillll..

  87. harun dedi ki:

    abi bn oyunu açıyorum ama oyun açılınca texureler yüklenmemiş oluyor herşey beyaz oluyor yardım et lütfen

  88. eren dedi ki:

    ben ınstal diyince yanıt vermiyor diye hata veriyor acill yardım

  89. Sezgin Gültekin dedi ki:

    Ayarları yapıp yeniden başlattıktan sonra ;

    “Emülatör başlatlamadı. Motor Başlatılamadı. Hata kodu : 3 ”

    hatası veriyor. sebebi nedir ?

  90. Chad dedi ki:

    Ustam Download butonuna tikladiktan sonra sayfa ba[lantisi kopuyorsorunu nedir linkte kiriklik felan varmi _
    Bilgilendirrsen te;ek]r eder’m v’deonda guzel olmus Bu yolda basarilarini dilerim

  91. BABANNN dedi ki:

    RAM 4,00 Ama Açılmıyor

  92. MarieJuicy dedi ki:

    Hello. I see that you don’t update your blog
    too often. I know that writing content is boring and time consuming.
    But did you know that there is a tool that allows you to create new
    posts using existing content (from article directories or other pages from your
    niche)? And it does it very well. The new posts
    are high quality and pass the copyscape test.
    You should try miftolo’s tools

  93. cagdas dedi ki:

    benim pc de %25 de kaldı ne yapabilirim baştan sildim yükledim kaldığı yerden devam etmeye çalışıyor

  94. rıfatcan dedi ki:

    abi ben siteye giriyom bu siteye ulaşılamıyor diyo ne yapmalıyım

  95. Erdem dedi ki:

    Abi yardım edersen sevinirim emulstörü kurdum %100 indirildi yazıp takıldı kaldı ve sağ alt köşede sadece devam ve durdur kaldı tekrar denedim bikaç kere ama olmadı lütfen cevsp yaz

  96. Can dedi ki:

    Arkadaşlar yeni gelen güncellemeyi yapıyorum %100 oluyor sonra tekrar %0 olup baştan başlıyor bir türlü güncelleme yapamadım nedeni?

  97. osmab dedi ki:

    abi ben linke tıklıyinca dowland diom bu siteye ulaşılarmıyor dio lütfen bir çözüm bulurmusun 🙂

  98. yusuf dedi ki:

    bu oyunu indirmiyour sikerim a şunu torren yapsan bir tm iner bende

  99. boşver dedi ki:

    4 gb ram
    galiba ekran kartı 1773 kaldırırmı
    (laptop)

  100. Birol dedi ki:

    Oyun Çok Güzel Hiç Kasma Yok Temizce Oynuyorum xD

  101. Umut dedi ki:

    Ya Bende Yükledimde Error veriyo 3 GB diyo Napmalıyım Söylermisiniz Bana

4 Pings/Trackbacks for "Tencent Android Emulator PC – Mobile PUBG"

Bir Cevap Yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

En Popüler Video

Haberlere Çıktım - Üzüldüm

Youtube Kanal Şarkımız

Ersin Çakı Türkçe Rap Şarkısı