Minecraft

Minecraft Beta – 1.16.0.57 (Xbox One/Windows 10/Android)

Minecraft oyunu için en güncel beta sürümü olan 1.16.0.57 nihayet birçok özelliği de beraberinde getirerek çıkışını yaptı.

Minecraft Beta’ya katılmadan önce LÜTFEN OKUYUN:

  • Beta sürümüne katılmak, oyununuzu Minecraft’ın devam eden bir sürümüyle değiştirecek
  • Realms’e erişiminiz olmayacak ve beta’yı önizlerken beta dışı oyunculara katılamayacaksınız
  • Beta sürümündeyken oynanan dünyalar oyunun önceki sürümlerinde açılamaz, bu yüzden onları kaybetmemek için lütfen dünyaların kopyalarını oluşturun
  • Beta sürümleri kararsız olabilir ve son sürüm kalitesini temsil etmez
  • Beta sürümü yalnızca Xbox One, Windows 10 ve Android’de (Google Play) kullanılabilir. Beta sürümüne katılmak veya beta sürümden ayrılmak için ayrıntılı talimatlar için aka.ms/JoinMCBeta adresine bakın.

NOT: Bu beta, tam Nether Update’in devam eden bir sürümüdür. Java Sürümü anlık görüntülerinde görülen bazı özellikler henüz mevcut olmayabilir.

 

Yeni özellikler

Bazalt Deltası

Bazalt Deltas şimdi Nether’de bulunabilir!

  • Volkanik patlama kalıntıları, bu biyom yüksek bir bazalt sütunları ve lav deltaları spor
  • Yürürken, akan beyaz kül pulları ile çevrileceksiniz
  • Sonunda Magma Cubes ev aramak için bir yer var, çok sık yumurtlama
  • Yeni bir blok olan Blackstone, büyük yamalarda bulunabilir
  • Sarmaşıklar ve mantarlar mağara tabanından büyür

Yıkık Portallar

  • Eski Hollanda portallarının kalıntıları artık Nether ve Overworld’de bulunabilir!
  • Ağlayan Obsidyen blokları içerebilir

Tabya Kalıntıları

Blackstone’dan yapılmış ve Piglins ve Hoglins ile dolu nedir? Tabya Kalıntıları!

  • 4 ayrı Bastion Kalıntı tipi eklendi: Köprü, Hoglin Ahır, Konut Üniteleri ve Hazine Odası
  • Bu büyük yapıları, Bazalt Deltas’ın küllü uçurumları hariç, Nether’deki tüm biyomlarda bulabilirsiniz.
  • Onu eviniz olarak adlandırmak için bir Bastion Kalıntısını keşfedin, yağmalayın ve fethedin… ama dikkat edin, Piglinler davetsiz misafirlere eşyalarını çalamazlar.
  • Lena Reine’den sadece Bastion sandıklarında bulunan ‘Pigstep’ adlı yeni bir müzik diski eklendi
  • Zincir blokları eklendi

Dünya Üretimi

  • Lav seviyesindeki ve altındaki tüm Nether biyomlarına Blackstone ve Gravel yamaları eklendi
  • Lav seviyesinde ve altındaki Soulsand Vadilerine Soul Sand yamaları eklendi
  • Bir bloğun tepesinden yukarı doğru büyüyen Büküm Vines!
  • Büküm sarmaşıkları artık tırmanıyor!
  • Nether altın cevheri artık balık avında ortaya çıkabilir!

Siyah taş

Rengi neredeyse Mojang’ın eski yazarı ve arkadaşı Tom Stone’un mizahı kadar karanlık olan tek taş!

  • Düzenli, cilalı ve cilalı tuğla varyantlarına sahip yeni bir taş blok seti eklendi!
  • Altınla doldurulmuş ve kırıldığında altın külçelerini düşürme şansı olan Yaldızlı Blackstone – Blackstone eklendi
  • Bu yeni blokları Bastions’ta bulabilirsiniz
  • Blackstone bir Fırın yapımı için kullanılabilir
  • Blackstone, taş alet yapımında kullanılabilir

 

Lodestone (Deneysel)

Yataklarınızı almanıza yardımcı olabilecek yeni bir blok!

  • Hollanda külçesinden ve yontulmuş taş tuğlalardan yapılmıştır
  • Lodestone’a işaret eden bir Lodestone pusulası oluşturmak için Lodestone’da bir pusula kullanın

Yeniden Doğuş Çapa

  • Nether’deki yeniden doğma noktanızı ayarlayabilecek Respawn Çapası eklendi. Maksimum dört şarjı şarj etmek için Glowstone’u tutarken kullanın – her yeniden doğma bir şarjı tüketir
  • Yeniden doğma çapasını bir dağıtıcı kullanarak şarj edebilirsiniz

Strider

  • Striders, Nether’i tercihen lav yoluyla geçiren nötr çetelerdir
  • Düşman değiller
  • Lavda doğarlar ve ateşe dayanıklıdırlar
  • Lavta olmadıklarında donarlar ve titrerler ve daha yavaş hareket ederler
  • Strider’ları çarpık mantarları besleyerek üreyebilirsiniz
  • Striders, ilk önce üzerlerine bir eyer yerleştirilirse monte edilebilir
  • Domuzlara benzer şekilde, sopa üzerinde mantar kullanarak oyuncu tarafından kontrol edilebilir!
  • Bebek Striders ebeveynlerini takip ediyor

Zoglins

  • Zoglins zombileştirilmiş Hoglins’tir – bir Hoglin’i dünyaya getirmenin sonucu
  • Hoglins’ten farklı olarak yetiştirilemez veya beslenemezler ve çarpık mantarları umursamazlar
  • Dikkat – bu canavarlar çıldırıyor ve gördükleri her şeye saldırıyor!

Netherland alet ve zırhı nasıl yapılır

  • Elmas aletlerinizden veya zırh parçalarınızdan birini bir Külçe Masasına, bir Külçe Külçe ile ekleyin
  • Smithing Table, yeni Netherite öğenizi doğru yuvada önizleyecektir. Zanaat için çıkar!

Ruh Hızı

Bir daha asla Soul Sand Vadileri’nde sarhoş olmayın – Soul Speed ​​sizi örtbas etti!

  • Soul Sand ve Soul Soil’de gezinmek için bu ruh emici büyüyle botlarını seç!
  • Bununla birlikte, bir dezavantajı var: Efsunlar, yürüdüğünüz her Soul bloğunu yavaşça çizecek
  • Sadece bu sinir bozucu Piglinlerle takas yapılarak elde edilebilir

Bloklar

  • Sökülen versiyonları dahil, Crimson ve Warped Stems Hyphae üretilebilir. Wood from the Overworld benzer
  • Nether altın cevheri herhangi bir kazma ile çıkarılabilir ve altın külçelerini düşürür
  • Soul Campfire eklendi – Soul Soil veya Soul Sand ile hazırlanmış mavi alevli bir kamp ateşi
  • Keskin Nether Tuğlaları, Kırık Nether Tuğlaları ve Kuvars Tuğla blokları eklendi

Müzik ve Sesler

  • Gelecek Nether Güncellemesi için, hepsi çok yetenekli Lena Raine tarafından bestelenen üç yeni parça eklediğimizi duyurmaktan mutluluk duyuyoruz.
    • Rubedo  Nether Atıkları’nda çalınacak
    • Chrysopoeia  Kızıl Ormanlarda oynanacak
    • Soulsand Valleys aşağıda  oynanacak
  • Kızıl Orman, Çarpık Orman ve Soulsand Vadisi’ne karamsar sesler eklendi

değişiklikler

Genel

  • Bir çiçeğin 2 blok yarıçapında yetiştirilen meşe ve huş ağacı fidanları artık bir Arı Kovanı ile bir ağaç yetiştirme şansına sahipler
  • Köylü ticaret değerleri Java Sürümü ( MCPE-47141 ) ile eşleşecek şekilde değiştirildi
  • Bal bloğu ve Petek bloğu için yeni sesler eklendi
  • Çapa artık bir kazıcıdır ve Netherwart Block, Warpedwart Block, Hay Block, Dry Kelp Block, Target Block ve Shroomlight Block’u kazabilir. Çapalar diğer diggable eşyalar gibi büyülenebilir
  • Panik yapan çeteler artık tüm hasar türleri için bunu yapıyor
  • Creepers artık sudaki bir teknede hasar veriyor

parite

  • Ortam mağara sesleri eklendi
  • Aquatic sualtı müziği güncelleme eklendi

Yeni Sunucu Penceresi

  • Üçüncü taraf sunucular hakkında daha fazla bilgi sağlamak için yeni bir sunucu sekmesi oynatma ekranı düzeni oluşturuldu
  • Üçüncü taraf sunucular hakkında yeni bilgi bölümleri eklendi: Açıklama, ekran görüntüleri, mevcut oyunlar ve haberler / güncellemeler
  • Erişilebilirlik amacıyla üçüncü taraf sunucu iletilerinden renkler kaldırıldı
  • Kullanıcılar için sabit ping gecikme süresi netliği, artık kullanıcı sayısından ayrı gecikme değeri sağlıyor
  • Bir sunucu eklemenin ne yaptığını açıklayan mesajlaşma eklendi

Tekme ve Banning Değişiklikleri

Tekmeleyen

  • Sorunlu oyuncular artık Duraklatılarak ve Oynatıcı İzinleri ekranına giderek dünyanızdan çıkarılabilir
  • Operatör izinlerine sahip olan herkes oyuncuları tekmeleyebilir. Güvenilir oyuncular dünyanızı yönetmenize yardımcı olabilir
  • Vurulmuş oyuncular dünya açıkken LAN oyunlarına katılamayacak

Kick Komutu

  • Sorunlu oyuncular, isteğe bağlı olarak tekme nedeni de dahil olmak üzere yeni / kick komutu ile tekmelenebilir
  • Vuruş komutu / kick @a [takım = Kırmızı] gibi hedef seçicileri kullanabilir

Yasaklama ve Diyar İzinleri

  • Bölge sahipleri aynı zamanda oyuncu izinlerini duraklatarak ve Oyuncu İzinleri ekranına giderek yasaklayabilirler.
  • Bölge sahipleri artık Oyuncu İzinleri ekranından Bölge’deki oyuncuların izinlerini değiştirebilir
  • Bölge’nin adı şimdi duraklatma ekranında gösteriliyor

Spawnpoint Komutu

  • Spawnpoint komutu artık Nether’de kullanılabilir

Düzeltmeler

Çökmeler ve Kararlılık

  • Hollanda’da patlayan yataklarla ilgili bir çökme düzeltildi
  • Sohbete bir karakter yazdığımızda yazı tipi sayfamız olmayan bir kilitlenme düzeltildi
  • / Fill komutunu Soul Fire ile kullanmak artık oyunun çökmesine neden olmuyor ( MCPE-65672 )

Genel

  • Işık yayılımı artık doğru çalışıyor ve düşmanca çete yumurtlamasını düzeltiyor ( MCPE-49616 )
  • Envanter Arama alanına yazmak artık gecikme oluşturmuyor ( MCPE-64584 )
  • Pürüzsüz kamera seçeneği (tam klavye oyunundan) artık titremiyor ve tekrar pürüzsüz ( MCPE-54969 )
  • Marketplace’in her zaman doğru yüklenmemesi sorunu düzeltildi
  • İOS’ta görüntülenmeyen bildirimlerle ilgili bir sorun düzeltildi
  • Abandoned Village tohumundaki şehir merkezindeki saman blokları artık doğru şekilde üretiliyor
  • Ekran okuyucu, dünyaları Bedrock’a dönüştürürken artık üreten dünya mesajını sadece bir kez okuyor
  • Ender Dragon’un ateş topu kalan parçacıkları artık görünmez değil
  • Aktivatör rayları oyuncuları ve diğer çeteleri doğru pozisyonda söküyor ( MCPE-30744 )
  • Wither’in yumurtlama patlaması artık obsidyeni kırmıyor ( MCPE-59502 )
  • Gizli metin renk kodu dünyaya yerleştirilen işaretler üzerinde çalışır ( MCPE-33780 )
  • Bambu, takılmalarını önlemek için çeteler tarafından kullanılamaz hale getirildi ( MCPE-46805 )
  • Hedef blok redstone sinyal süresi mermi tipine dayanır – Trident ve oklar için uzun, diğer mermiler için kısa ( MCPE-65413 )
  • Zırh, dünya yeniden yüklendiğinde artık bloklar arasında kaymıyor ve düşmüyor ( MCPE-29170 )

Oynanış

  • Dev ladin ağaçları bir kez daha altında podzol üretir ( MCPE-65046 )
  • Bir dünya yeniden yüklenirken oyuncu deneyiminin kaybolması sorunu düzeltildi
  • Minecarts artık paralel yollardaki diğer minecarts ile çarpışmıyor ( MCPE-59302 )
  • Yağan kar artık katı blokları kıramaz ( MCPE-63214 )
  • Köylülerin ve oyuncuların yataktan kalkarken blokların içinde yeniden doğmasına izin veren bir hata düzeltildi ( MCPE-46064 )
  • XP maliyeti artık Örs UI ekranında ( MCPE-51908 ) okunabilir
  • Bambu artık Deneysel Oyun etkinleştirilmeden bambu fidanlarının üstüne yerleştirilebilir ( MCPE-50088 )

Mob’lar

  • Demir Golem’in bacakları artık uzağa sallanmıyor
  • Monte edilmiş çetelerin yakın dövüş saldırı menzili azaldı ( MCPE-48539 )
  • Bazen çetelerin alt yarı plakalarda yanmasını önleyen bir hata düzeltildi ( MCPE-32822 )
  • Kaplumbağalar artık yumurtaları doğru şekilde yerleştiriyorlar ( MCPE-59043 )
  • Guardians artık kabarcık sütunlarında ortaya çıkabilir ( MCPE-37671 )
  • X ve Z eksenlerinde hareket ederken Vex çetelerinin çok yavaş hareket etmesine neden olan bir hata düzeltildi ( MCPE-41879 )

Bloklar

  • Pürüzsüz Kuvars artık doğru dokuyu kullanıyor ( MCPE-42276 )
  • Dev Mantarlarda İpek Dokunuşu kullanmak artık doğru blokları düşürüyor ( MCPE-34114 )

Komut Dosyası Oluşturma ve Eklentiler Düzeltmeleri ve Değişiklikleri

  • Veriye dayalı olmak üzere AvoidMobTypeDefinition ve dönüştürülmüş sabit kodlanmış özellikler uygulandı
  • Minecraft: transform_to_item alanında etkileşim için geçersiz bir öğe adı sağlarsanız artık bir içerik hatası görünecek
  • Minecraft için belge ekle: density_limit ( MCPE-61126 )
  • Hasar sensörlerinin mermileri filtreleyebilmesi için filtrelere yeni bir konu ekleme
  • Özel bira tarifleriyle ilgili bir sorun düzeltildi

Öğe Bileşenine Hayran Olun

  • Çeteler artık bir etkileşim sırasında aldıkları veya aldıkları eşyalara hayran olabilirler. Bir çetenin bir öğeye hayran olabilmesi için hem admire_item hedefine hem de admire_item bileşenine sahip olması gerekir ve ilgili yapılandırmanın etkileşim bileşeninde ve / veya paylaşılabilir bileşenler bileşeninde yapılması gerekir

Bileşen Değişkenleri

  • duration – Hayran animasyonunun ne kadar sürmesi gerektiğini belirtir, varsayılan değer 10’dur
  • cooldown_after_being_attacked – Çete saldırıldıktan sonra hedefin ne kadar süreyle kullanılamayacağını belirtir, varsayılan değer 0’dır.

Hedef Değişkenleri

  • öncelik – Çetenin bu hedefe nasıl öncelik vermesi gerektiğini belirtir
  • admire_item_sound – Mafya başka bir mafyadan kaçarken çalınacak ses olayı
  • sound_interval – Sesi tekrar çalmadan önce rasgele beklenecek saniye aralığı

Kızgın Bileşen

  • Öfkeli bileşene birkaç yeni değişken eklendi

Hedef Değişkenleri

  • broadcast_anger_on_attack – Eğer doğruysa, çete saldırdığında bir yayın yayını öfkesi gönderirse, bunun çalışması için broadcast_anger’ın da doğru olması gerekir
  • broadcast_anger_on_being_attacked – Eğer doğruysa, çete saldırıya uğradığında bir yayın yayın öfkesi darbesi gönderirse, bunun çalışması için broadcast_anger’ın da doğru olması gerekir
  • angry_sound – Mafya kızgın olduğunda çalınacak ses olayı
  • sound_interval – Sesi tekrar çalmadan önce rasgele beklenecek saniye aralığı

Mob Tipi Hedeften Kaçının

Avo_mob_type hedefine birkaç yeni değişken eklendi

Hedef Değişkenleri

  • avo_mob_sound – Mafya kızgın olduğunda çalınacak ses olayı
  • sound_interval – Sesi tekrar çalmadan önce rasgele beklenecek saniye aralığı

Takas Bileşeni

Artık çeteler, eşya aldıklarında veya bir etkileşim sırasında bir eşya aldıklarında takas edebilirler. Bir çetenin takas etmesi için hem takas hedefine hem de takas bileşenine sahip olması gerekir ve ilgili konfigürasyonun etkileşim bileşeninde ve / veya paylaşılabilir bileşenler bileşeninde yapılması gerekir

Bileşen Değişkenleri

  • barter_table – Grubun takas sırasında hangi öğeleri verdiğini belirlemek için kullanılan bir ganimet tablosunun yolu
  • cooldown_after_being_attacked – Çete saldırıldıktan sonra hedefin ne kadar süreyle kullanılamayacağını belirtir, varsayılan değer 0’dır.

Takas Hedefi

  • Artık çeteler, eşya aldıklarında veya bir etkileşim sırasında bir eşya aldıklarında takas edebilirler. Bir çetenin takas etmesi için hem takas hedefine hem de takas bileşenine sahip olması gerekir ve ilgili konfigürasyonun etkileşim bileşeninde ve / veya paylaşılabilir bileşenler bileşeninde yapılması gerekir

Hedef Değişkenleri

  • öncelik – Çetenin bu hedefe nasıl öncelik vermesi gerektiğini belirtir

Hunt Bileşenini Kutlayın

  • Çetenin av kutlama davranışına sahip olması gerektiğini belirtir

Bileşen Değişkenleri

  • broadcast – Doğruysa, kutlama yarıçaptaki diğer varlıklara yayınlanır. Varsayılan değer true
  • yarıçap – Yayın etkinse, diğer varlıkları kutlama için bilgilendireceği yarıçapı belirtir. Varsayılan değer 16
  • duration – Kutlamanın saniye cinsinden süresi. Varsayılan değer 4’tür
  • celeberation_targets – Avlamayı hedefleyen kutlamanın başlatılması için yerine getirmesi gereken koşulların listesi
  • celebrate_sound – Çete kutlama yaparken çalınacak ses olayı
  • sound_interval – Sesi tekrar çalmadan önce rasgele beklenecek saniye aralığı

Eşya Bileşenini Donat

  • Çeteler artık aldıkları zırh ve silahları donatabilir

Öğe Hedefini Donat

  • Çeteler artık aldıkları zırh ve silahları donatabilir

Etkileşim Bileşeni

Bileşen Değişkenleri

  • barter – true olursa, etkileşimden sonra grup takas hedefini etkinleştirmeye çalışırsa, varsayılan değer false olur
  • admire – Eğer doğruysa, mafya etkileşimden sonra hayran hedefini etkinleştirmeye çalışırsa, varsayılan değer false olur

MoveToLavaGoal

  • MoveToWater hedefine benzer şekilde MoveToLava hedefi eklendi. Mafya lav bulmaya ve taşınmaya çalışır

Gezinme bileşeni

  • Navigationcomponent artık can_path_over_lava ve can_walk_in_lava parametrelerine sahip ve çetelerin (strider gibi) lavları geçmesine izin veriyor

PanicGoal

  • Öncelik, hasar türünden “ignore_mob_damage” bayrağına değiştirildi (bu bayrak ayarlanırsa ve bir mafya paniğe hedef olan çeteye saldırırsa, hasar türü “hasar_kaynakları” listesindeki biriyle eşleşse bile panik yapmazlar)
  • Mevcut “Varlık Hasar Kaynakları” kullanılarak sabit kodlanmadan veriye aktarılmaya kadar değişen hasar türleri
  • Varsayılan değeri “fire, fire_tick, magma” (eski sabit kodlu davranış) olarak “all” olarak değiştirdi.
    1.16 öncesi ekip sayısı “fire, fire_tick, magma”

Alış Eşyaları Hedefi

PickupItemsGoal yalnızca çetenin ulaşabileceği öğeleri dikkate alır

  • Hedefin kullanılıp kullanılamayacağını belirlerken artık grubun, hedefin hedefi olarak taahhüt etmeden önce ilgilendiği bir öğeye ulaşıp ulaşamayacağını kontrol ediyoruz. Bu, çetelerin ulaşamayacakları bir öğeyi almaya karar verdikten sonra bu hedefe sıkışmasını önlemek içindir.

PickupBasedOnChance değişkeni

  • Bu yeni değişken, bazen öğeleri toplayabilen ancak geçmişte Köylüler gibi bu hedefi kullanan çeteleri koruyan canavarlar için kullanılmak üzere eklendi. Bu değişken doğruysa, çetenin, öğelerin toplanmasına izin verilen bir çete olup olmadığını belirlemek için (oyuncu tarafından oynanan zaman, oyun zorluğu ve ay parlaklığı gibi şeylere dayalı) bir hesaplama yapılır. Bu değer sadece çetenin ilk ortaya çıkışında hesaplanır, yani bu çeteye sonsuza kadar kaydedilir ve değişmez. Değişken yanlışsa (varsayılan olarak budur), mafya her zaman hedefi kullanarak öğeleri toplayabilir

CanPickupAnyItem değişkeni

  • PickupItemsGoal, ShareableComponent’e ve öğeler listesine eklenen öğelere bağlıdır. Bu yeni değişken bu listeyi geçersiz kılar ve bileşene listede olmasa bile bu çetenin herhangi bir öğeyi alabileceğini söyler. Bu değişken nedeniyle toplanan öğeler, yine de öğeler listesindeki öğelere ayarlanan önceliği onurlandırır. Bu, listede ayarlanmış bir önceliğe sahip öğelerin, bu değişken nedeniyle alınabilecek herhangi bir öğenin üzerine alınmaya devam edeceği anlamına gelir. Varsayılan olarak false değerine ayarlıdır

CooldownAfterBeingAttacked değişkeni

  • Hedefe cooldown_after_being_attacked değişkeni eklendi ve hedefe saldırıldıktan kaç saniye sonra kullanılamayacağını belirledi. Varsayılan değer 0’dır.

CanPickupToHandOrEquipment değişkeni

  • Çetenin aldığı eşyaları donatabileceğini veya elinde tutabileceğini veya envantere ait olup olmadığını belirtmek

Paylaşılabilir Bileşen

Bileşen Değişkenleri

  • item / barter – true olursa, öğeyi aldıktan sonra grup takas hedefini etkinleştirmeye çalışır, varsayılan değer false olur
  • item / admire – true olursa, öğe öğeyi aldıktan sonra mafya hedefini etkinleştirmeye çalışırsa, varsayılan değer false olur
  • item / consume_item – Bir öğenin tüketilip tüketilmeyeceğini belirtir; örneğin Piglinler domuz eti tüketir (yerler). Varsayılan değer yanlış
  • item / store_in_inventory – Öğenin alınıp mob envanterinde depolanmasını isteyip istemediğinizi belirtir. Varsayılan değer yanlış

Bir dizi oyun içi ses ayarladı

  • Çok sayıda ses, ses söz konusu olduğunda Java paritesine yaklaşmak için ses ve ses seviyelerini biraz değiştirdi ve bu seslerin kulağa istendiği şekilde nasıl yaklaştığını
  • Bu değişiklik tüm dilimlere geçti – çünkü önceki davranış yanlıştı ve içerik oluşturucular tarafından kullanılmaması gerekiyordu. Önceki birime ve satış konuşmasına dayanan içerik oluşturucunun bundan böyle içeriğindeki içeriği geçersiz kılması gerekiyor

Sıçrama Metni

  • Splash Text yükleme kodu, splash metin JSON dosyalarının tamamen değiştirilmesinden ziyade eklenebilir olmasına ve bazı koşullu ifadelerin splash metin girişlerini devre dışı bırakmasına izin vermek için artırılmıştır. “Sıçrayan” alanın yanında bulunan “canMerge” adlı bir alan kullanın, varsayılan olarak “false” olan bir bool. Ayrıca, “sıçraması” nın bir başka kardeşi, bir nesne dizisi olan “koşullu” dur. Bu nesneler bir “zorunlu” alan ve bir “sıçrama” alanı içerir. “Sıçraması” alanı, orijinal “sıçraması” alanı gibi bir dize dizisidir ve “gerektirir” alanı üç alan içerir – “platformlar”, “tedaviler” ve “depolar”, bunların her biri ilgili verilerle karşılaştırılır

İlgili Makaleler

18 Yorum

  1. Abi öncelik merhaba moder ev eşyası modu abi o dediğin kil yapmaya craft olmuyor ve modern ev eşyası nı alınca seyirci moda geçiyor ve geri normal hale geçmiyor abi seni çok seviyorum ❤❤❤

Bir yanıt yazın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Başa dön tuşu

Reklam Engelleyici Algılandı

Emek veriyorum ve sizlerden karşılığını bekliyorum. Kazançlarım zaten yetersiz ve bu yüzden Reklam engelleyici özelliğinizi devre dışı bırakmanızı istiyorum. Anlayışınız için teşekkürler.