Minecraft

Minecraft Beta – 1.16.220.52 (Xbox One/Windows 10/Android)

Minecraft için yeni bir beta güncellemesi olan versiyon 1.16.220.52 yayınlandı ve birçok yeni özellik ile bizleri karşıladı.

Minecraft Beta’ya katılmadan önce LÜTFEN OKUYUN: 

  • Betaya katılmak, oyununuzu Minecraft’ın devam eden bir sürümüyle değiştirir 
  • Realms’e erişiminiz olmayacak ve betayı önizlerken beta olmayan oyunculara katılamayacaksınız. 
  • Beta sürümündeyken oynanan hiçbir dünya, oyunun önceki sürümlerinde açılamaz, bu nedenle kaybetmemek için lütfen dünyaların kopyalarını oluşturun 
  • Beta yapıları kararsız olabilir ve son sürüm kalitesini temsil etmez 
  • Beta yalnızca Xbox One, Windows 10 ve Android’de (Google Play) mevcuttur. Katılmak veya beta bırakmak için bkz  aka.ms/ JoinMCBeta  ayrıntılı için  talimat s

Yeni Deneysel Özellikler!

Bu haftanın beta sürümünde, dünyanızda “Deneysel Özellikler” geçişini etkinleştirerek erişilebilen bazı heyecan verici yeni Mağaralar ve Kayalıklar özelliklerimiz var! ( Geçiş anahtarlarının kullanımı hakkında daha fazla bilgiyi aka.ms/MCExperimentalToggle adresinde bulabilirsiniz .)

Bu özellikler için bize geri bildiriminizi aka.ms/CavesCliffsFeedback adresindeki ileti dizilerinde bırakabilir ve bugs.mojang.com adresinde karşılaşabileceğiniz yeni hataları arayabilir ve raporlayabilirsiniz .

 

Dünya Nesil Değişiklikleri

  • Üretim aralığı ve yapı sınırları, 64 blok yukarı ve 64 blok aşağı, toplam 384 blok aralığına genişletildi.
  • Yeraltı özellikleri, yapıları ve mağaraları y -64’e kadar üretilir

Yeni Yemyeşil Mağara Blokları!

Lütfen dikkat: Yemyeşil mağaralarda oluşacak birkaç yeni blok ekledik – ancak mağaraların kendisi henüz dünyada oluşturulmayacak!

  • Spor Çiçeği bloğu eklendi
  • Moss Block ve Moss Carpet Tanıtımı
    • Yosun Blokları döllendiklerinde rastgele bitki örtüsü büyüyebilir
    • Moss Halı, yün halıya benzeyen Yemyeşil Mağaralar bitki örtüsüdür.
    • Çapa, Moss Blokları ve yosun halıları kazmak için en etkili araçtır
  • Açelya ve Çiçek Açan Açelya blokları eklendi
  • Mağara Asmaları Ekleme:
    • Diğer blokların altına Cave Vine yerleştirmek için Glow Berries kullanın
    • Mağara Asmalarının zaman zaman gelişigüzel büyüme şansı vardır.
    • Mağara Asmaları büyüdüğünde, Kızdırma Meyveleri içerme şansına sahip olurlar.
    • Glow Berries içeren bir Cave Vine ile etkileşimde Glow Berries patlamasıyla sonuçlanır.
    • Glow Berries içermeyen bir Cave Vine döllendiğinde Glow Berries alır.
    • Glow Berries’e sahip bir Cave Vine bloğu ışık yayıyor
    • Mağara Asmaları tırmanılabilir
  • Glow Berries ile tanışın:
    • Tilkileri cezbetmek ve yetiştirmek için kullanın
    • Yenilebilirler ve tatlı meyveler kadar besleyicidirler
    • Glow Meyveleri, altlarına mağara asmaları yerleştirmek için çoğu katı, küp şeklindeki blokların dibine de ekilebilir.
  • Aşağıdaki bloklar eklendi:
    • Açelya Yaprakları
    • Çiçekli Açelya Yaprakları
    • Köklü Kir
    • yosun
    • Asılı Kökler
    • Spor Çiçeği
    • Glow Meyveleri
    • Mağara Asmaları
    • Büyük Damla Yaprağı
  • Moss Carpet, yosundan yapılmış halı benzeri bir bloktur.
  • Bonemeal köklü kir altta asılı kökler verir
  • Köklü kiri çapa ile işlemek bloğu kire çevirir ve bir kök eşyayı çıkar
  • Açelya ve Çiçek Açan Azalea artık fırın yakıtı olarak kullanılabilir
  • Damlama Yaprağı Blokları Eklendi
  • Big Dripleaf Block, Lush Caves’te bulunan bir platform bloğudur. Bloğun üstündeki varlıklar, bloğun eğilmesine ve varlığı düşürmesine neden olur.
  • Küçük Damla Yaprağı Blok, Yemyeşil Mağaralarda bulunan dekoratif bir bloktur. Kemik yemek, Büyük bir Damla Yaprağı Bloğu oluşturur

 

Hata Düzeltmeleri ve İnce Ayarlar

Bakır ve Paratoner

  • Bakır cevheri Blok dokuları doğru yönlendirilmiştir ( MCPE-116068 )
  • Bakır Külçeler artık sadece işleme masasındaki oksitlenmemiş bakır bloklardan üretilebiliyor ( MCPE-116091 )
  • “Dripstone_thickness” ve “copper_oxidation” durumlarıyla ilgili blok durumu belirsizliği çözüldü ( MCPE-116756 )
  • Bakır Bloklar, Levhalar ve Merdivenler ayrı BlockID’ler ( MCPE-116754 ) kullanılarak kaydedilir
  • Copper bloklarda yürüme / koşma sesi artık ‘Oyuncular’ ses kategorisine atandı
  • Mumlu Bakır bloklar artık Stonecutter’da kesilebilir
  • Stonecutter’da Aşınmış Kesilmiş Bakır Bloğun plakalara kesilememesi sorunu çözüldü
  • Bir Stonecutter’da Bakır bloklardan Levha işlemek artık iki levha verecek
  • Bakır Bloklar, Merdivenler ve Döşemeler artık doğru harita renklerine sahip
  • Yıldırım çarpması hedef varlıkları ve engellemeleri Java ile aynı öncelik sırasına göre
  • Copper Oxidation artık Java ile durumu, pariteyi değiştirmek için Random Tick kullanıyor
  • Artık fırın kullanarak Bakırın balmumunu gidermek mümkün
  • Stonecutter, Bakır Blok veya Kesilmiş Bakır Blok kullanarak kesme, döşeme ve merdiven çeşitlerini elde etmek için kullanılabilir
  • Bir Balta tutarken Bakır üzerine sağ tıklamak, bakırın balmumunu giderir ve her seferinde bir adım patinayı kazıyarak
  • Mumlu bakır blok varyantları, fırınlar veya yüksek fırınlar kullanılarak mumdan arındırılamaz
  • Partiküller aşağıdaki durumlarda Copper Block etrafına yayılır:
    • Oyuncu tarafından mumlu
    • Dağıtıcı tarafından mumlu
    • Oyuncu tarafından cilalanmak
    • Patina tabakasının kazınması
    • Yıldırım çarptı
  • Yıldırımın çarptığı paratonerler, yakındaki bakır blokların oksidasyon yaşını azaltacaktır.
  • Bloklarla çevrili yapraklar, üzerlerine paratoner yerleştirildiğinde artık opaklaşmıyor ( MCPE-116256 )
  • Paratonerler artık çitlere veya duvarlara bağlanmıyor ( MCPE-116150 )
  • Paratonerler artık su basabilir ve bu da suyla ilgili bir itlaf sorununu çözer ( MCPE-116541 )
  • Paratoner, üzerinde hiçbir şey yoksa gök gürültülü bir fırtına sırasında parçacıklar yayar.
  • Oyuncular, Yıldırım Çubuğunu ellerinde tutarken diğer bloklarla etkileşime girebilirler ( MCPE-116074 )

Genel

  • İşaret Metni artık eski dünyalarda görünmez ( MCPE-119628 )
  • Mürekkep Keseleri ve Boyaları artık tabelalarda kullanıldığında ses çıkarıyor ( MCPE-117944 )
  • Profil Ekranında öne çıkan teklifin seçilmesi, kullanıcıyı öne çıkan tekliflerin tam listesine doğru bir şekilde yönlendirecektir.
  • Konuk olmayan bölünmüş ekranlı oyuncuların Xbox’taki kayıp verileri düzeltildi ( MCPE-55815 )
  • Portekizce-BR’de oturum açma düğmelerinin metni düğmeye sığdırıldı
  • Ayarlar ekranındaki Depolama menüsünde metin için daha açık renk kullanın
  • Kaynak Paketleri uygulanırken düğme dokularının yanlış ölçeklendiği bir sorun düzeltildi
  • Mümkün olmayan bazı ekranlarda yalnızca klavye kullanılarak geri düğmesine gitme etkinleştirildi
  • Profiller arasında geçişin önizlenen tüm diğer profillerin ilk profil tarafından geçersiz kılınmasına neden olan hata düzeltildi.
  • / clear komutu, fidan öğesi için doğru “veri” argümanını uygulayacaktır ( MCPE-117889 )
  • / clear command artık oyuncunun eldeki yuvasından ek bir öğeyi kaldırmayacak ( MCPE-116857 )
  • Görünüm sallanma ayarı devre dışı bırakıldığında oyuncunun elinin hala sallanmasına neden olan bir hata düzeltildi ( MCPE-79380 )
  • HudCursor’ın ters renkleri oluşturmaması düzeltildi ( MCPE-58826 )
  • Anahat Seçimi devre dışı bırakıldığında Piston ve Yapışkan Piston artık siyah görünmüyor ( MCPE-53858 )
  • Nether biyomlarındaki sisin bazı kaynak paketlerinde ( MCPE-111680 ) düzgün çalışmaması düzeltildi
  • Hatalı çizgiler artık metin içeren İşaretlerde görünmez ( MCPE-110321 )
  • Bariyerin derinliği yazmaması nedeniyle dolu olmayan blokların yanıp sönmesi sorunu düzeltildi ( MCPE-116767 )
  • Kalıcı olmayan canavarlar artık Nether’e yüklendikten hemen sonra despawn olmuyor.
  • Boğulmuşlar artık mızrak fırlatırken kollarını sallayacak
  • Bir Nether Portalına girerken ve aynı anda Büyüleyici bir Şişe fırlatırken oluşan kilitlenme düzeltildi ( MCPE-114793 )

Karakter Oluşturucu

  • Steve pantolonları artık ayakkabı giyilmediğinde görünümün ayaklarının altını renklendirmiyor
  • Çok oyunculu oyunlardaki kullanıcılar, artık Steve olarak sahip olmadıkları parçaları görünüşlerinde kullanan diğer oyuncuları görmemelidir.
  • Bölünmüş ekrandayken dış görünümlerin değiştirilmesi artık tüm yerel kullanıcılar için düzgün şekilde kaydedilmeli ve uzak kullanıcılar için düzgün şekilde güncellenmelidir.
  • Alex gömlek, farklı pantolonlarla donatıldığında artık bozuk görünmüyor
  • “Yaşasın!” emote artık sahip olunan ifadeler bölümünde görüntülenecek ( MCPE-111165 )

VR

  • Ölüm ekranı artık sanal gerçeklikte tam ekran efektlerin arkasındayken (ateşte, bir portalda dururken vb.) Görülebilir.
  • Blokların yakınında menüleri görüntülerken de dahil olmak üzere, tıkalı UI öğelerinin yarı saydam oluşturulması düzeltildi.
  • Öğe takma adları, yinelenen öğeler için otomatik tamamlamada görünmez, ancak kullanıcı komutu takma adlarla çalıştırırsa komutlar yine de başarılı olabilir

İlgili Makaleler

16 Yorum

Bir yanıt yazın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Başa dön tuşu

Reklam Engelleyici Algılandı

Emek veriyorum ve sizlerden karşılığını bekliyorum. Kazançlarım zaten yetersiz ve bu yüzden Reklam engelleyici özelliğinizi devre dışı bırakmanızı istiyorum. Anlayışınız için teşekkürler.