Mobil Menü

Survival Royale: Mobile PUBG Android, iOS

Mobile PUBG oyunlar gün geçtikçe artıyor ve bu alanda en iyilerinden biri olan Survival Royale ise kendini geliştirmeye devam ediyor. Bilgisayar sürümü olan PlayerUnknown’s Battlegrounds ise popülerliğini artırarak korumaya devam ediyor. Bu bağlamda Android ve iOS cihazlarınız için kaliteli bir Mobile PUBG oyunu arıyorsanız aşağıda paylaşacağımız indirme linkini kullanarak bu heyecan verici hayatta kalma mücadelesine tanık olabilirsiniz.

Toplamda 100 kişiye kadar online oyuncular tek bir haritada hayatta kalmaya çalışacaklar. Uçaktan paraşütle atlayarak en yakın evlere konuşlanın ve yaşam malzemelerini toplayın.

Oyun ile ilgili inceleme videosu aşağıdaki gibidir.

İnceleme Videosu

 

▶ Android Google Play Store’dan İndir: TIKLA

▶ ANDROID Çince APK Sürümünü İndir: TIKLA

▶ iOS Download/İndir: TIKLA

33 comments

  1. Tufsn dedi ki:

    Türkçe mi oyun ?

  2. ardaakbas dedi ki:

    Abi oyun çok kasiyor

  3. Bordo dedi ki:

    Abi ya benim tablet Lenovo Google olaydan indiremiyorum çince APK sürümünü indirdim oda açmıyor bı cagre bul nolur yalvarıyorum nolur nolur bu cagre bul Lenovo tablet için

  4. Aykut dedi ki:

    iPhone 5s kaldirir mi simdi bosuna indirmeyeyim 1gb seyi

  5. Emre dedi ki:

    Abi arkadasimla oyun oynarken nasil konusuluyor

  6. Emre dedi ki:

    Abi aktif ama oolmuyo

  7. Emre dedi ki:

    Telefon kulakligi ya da bilgisayar kulakligi hangisi abi

  8. Mirac dedi ki:

    Oyu guzel

  9. Onur dedi ki:

    Abi j5 prime da kasar mı

  10. civata dedi ki:

    pc ye kurdum fakat giriş yapinca bi barkod çikiyo. oyuna girmem için dewamında ne yapmam gerekiyor.bilgisi olan yardımcı olabilr mi acaba

    • ahmet dedi ki:

      telefonundan oyunu aç sağ altta barkot kısmı var onu pcdekine göster sonra confirme bas telefonundan ondan sonra oynayabilirsin

  11. Kamber dedi ki:

    Benim j2 oyunu yükledim ama açılmıyor neden acaba çözüm bulabilir misiniz

  12. ahmet dedi ki:

    oyun muhteşem arkadaşlar çekinmdeden indirin 12.seviyeye geldim 2 kez birinci oldum fakat pc yede iniyor ama japonlar hile yapıyor o yüzden tadı yok adam 30 kişiyi öldürdü tek başına cep telefonundan indirin daha zevkli…

  13. Volkam dedi ki:

    Ersin abi download failed becausemay not have purchased this app diye bi yazı çıkıyor giremiyorum

  14. Volkan dedi ki:

    Downlaod failed because you may not have purchased this app diye yazı çıkıyor ve oyuna giremiyorum..

  15. Dilek dedi ki:

    Bilen biri acil yardımcı olabilir mi? Oyunu kac haftadır oynuyorum ama ıkı gundur rol bilgileri yükleniyor dıyo acılmıyo napmam lazm.

  16. berkay dedi ki:

    abı seg tab 10 1 gb ramı var kaldırırmı bıde 2 gb ram 2.19 ghz pc acarmı

  17. labrador dedi ki:

    ıphone 5s açılırken kapanıyor neden olabilir acaba acilll cevappp !!!!!

  18. AZERİ.02 dedi ki:

    Abi bende bi sorun var oda oyunun kasması lütfen çagre bul telefonum:samsung galaxy grand 4g prime lütfen abi çözüm bul.

  19. Ahmet dedi ki:

    Abi yardım et samsung cihazlarda kaşarlı indircemde

  20. Samir dedi ki:

    Oyun güzel abi

  21. Eray kagan dedi ki:

    Abi android 4.4.4 olurmu

  22. Berat dedi ki:

    Samsung galaxy j5 prime 2 gb rami var kaldirir mı

1 Pings/Trackbacks for "Survival Royale: Mobile PUBG Android, iOS"
  1. […] Download/İndir: https://www.ersincaki.net/survival-royale-mobile-pubg-android-ios/ ▶ Mobile PUBG Oyunları Bilgisayardan Nasıl Oynanır: […]

Bir cevap yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Reklam