Eklentiler

Modern Arabalar Modu – MCPE Minecraft Android, iOS

Minecraft indir MCPE indir oyununuz için araba, tren, ambulans, itfaiye, motor veya taksi gibi modern arabalar modu arıyorsanız tam yerindesiniz. Bu mod sayesinde Android, iOS ve Windows 10 Edition cihazlarınızda kurduğunuz dünyalarda veya şehir haritalarında kolayca ulaşım sağlayabileceksiniz.

Oluşturan: Ersin Çakı

Modern arabalar modu, dünyalarınızda arkadaşlarınızla birlikte binebileceğiniz ve seyehat edebileceğiniz birçok taşıtı sizlere sunmaktadır.

İnceleme Videosu

 

▶ Download/İndir: TIKLA

İlgili Makaleler

53 Yorum

  1. abi mapin linkini paylaşırmısın lütfen ben bunun mapini indirmeye çalışıyorum ama bulamıyorum lüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüütfen

    1. Kanka es dosyayı yükleyeceksin modu indireceksin sonra es dosyaya gir downland klasörüne gir orda modun adını görürsün zaten modun üzerine bas minecraft çıkıcak yalnızca bir defa veya her zaman ikisinden birine bas sonra mod mcpeye gelicek ayarlara gir global kaynaklarda artı yani aktif et dünya oluştur de ama aşşağıya in orda global altındada bi isim vardıda unuttum onları aktif et ve yaratıcı modunda gir yaratıkların yerine geçmiş olcak Emeğe saygı biraz 😀

Bir cevap yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Başa dön tuşu

Reklam Engelleyici Algılandı

Emek veriyorum ve sizlerden karşılığını bekliyorum. Kazançlarım zaten yetersiz ve bu yüzden Reklam engelleyici özelliğinizi devre dışı bırakmanızı istiyorum. Anlayışınız için teşekkürler.